piątek, 1 sierpnia 2014

Chipsy z dyni


Witajcie!

Po raz kolejny przedstawiam Wam przepis, który trafnie oddaje nam kuchnie wegetariańską, a są ta smaczne oraz zdrowe chipsy z dyni. Uważam, że jest to bardzo fajna przekąska dla miłośników lekkich i zdrowych przekąsek. Idealnie zastępuje chipsy ziemniaczane. Jeżeli dynia od zawsze nie należała do ulubionych warzyw bez problemu można zastąpić każdym innym warzywem.Wykonałam je pierwszy raz i nie dokońca wyszły tak jak chciałam, ale jest to idealna motywacja do pokuszenia sie i wyprubowania po raz kolejny.

Składniki
  • dynia,
  • olej rzepakowy,
  • sól, pieprz, tymianek
Przygotowanie

Dynię kroimy na bardzo cienkie plasterki w kształcie, najlepiej jest użyć szatkownicy, która pozwoli napokrojenie na cienkie plasterki (ja wykorzystałam noż ;D ). Plasterki układamy na blaszce do pieczenia, a następnie przyprawiamy. Według mnie idealnia do dyni pasuje tymianek. Wkładamy do piekarnika na 30 min, aż się zarumienią.


Może Wy macie sprawdzone sposoby na wykonanie takich oto chipsów z warzyw, jeżeli tak do podzielcie się ze swoimi uwagami. Dzięki :)
Iwona :)

2 komentarze:

  1. jestem ciekawa smaku takich chipsów ;) będę musiała zrobić podczas dyniowego sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i zdrowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)