środa, 17 kwietnia 2013

Placki ziemniaczane


Cześć Dziewczyny ;-)

Pogoda mi dopisuje, zapewne Wam także. Dziś zamarzyło mi się zjeść placki ziemniaczane, obiecałam sobie, że jutro przejdę już na nieco lżejszą kuchnie ;-) Placki polałam sosem, który wykonałam z piersi kurczaka, przepis przedstawiam poniżej. Może Was też tak jak mnie złapie ochota na placki ziemniaczane ;-)

Jak zwykle przepis bardo prosty.
Potrzebne składniki na placki:
  • 10 startych ziemniaków,
  • 1 jajko,
  • 1 cebule,
  • 3 ząbki czosnku,
  • łyżka śmietany,
  • sól oraz pieprz do smaku lub inne ulubione przyprawy,
  • starty ser.
Składniki potrzebne na sos:
  • 2 piersi z kurczaka,
  • 1 cebulę,
  • możemy dodać sos pomidorowy.
Wykonanie:
1. Ziemniaki, cebulę oraz czosnek trzemy na tarce albo w robocie kuchennym.
2. Dodajemy jajko, śmietanę, sól, pieprz lub inne przyprawy, które lubimy.
3. Smażymy placki.
4. Jeśli chodzi o sos, pierś z kurczaka dusimy z cebulką oraz doprawiamy. Ja dodałam jeszcze sos pieczeniowy powinien być pomidorowy.
5. Usmażone plaski posypujemy startym serem i polewamy sosem.

Tak się prezentują:


Były bardzo dobre ;-)
Jutro zdradze Wam przepis na domowy jogurt "Fantazję". Kto ciekawy serdecznie zapraszam! ;-)

Trzymajcie się ciepło i "łapcie" witaminkę D! ;-)
Aga

8 komentarzy:

  1. Placki wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, jak dawno nie jadłam placków ziemniaczanych, a tak je uwielbiam! Te wyglądają naprawdę smakowicie! Obserwuję Twój blog - liczę, że wpadniesz do mnie :) Serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejne przepisy!
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/


    Jeśli Ci się spodoba to wpadnij również na facebooka:
    https://www.facebook.com/pages/Mademoiselle-Patrizia/357702791014261

    OdpowiedzUsuń
  3. Na placki ziemniaczane piszę się w ciemno! A do tego sosik, mniam... ja zwykle wcinam je na sucho, lub tylko polane śmietaną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki ziemniaczane kocham, moja druga połówka - nie, więc już dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z niecierpliwością czekam na jogurt ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zjadłabym dzisiaj taki obiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę wygląda smakowicie :) dodaje !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)