niedziela, 12 maja 2013

Daktylowe słodkości


Hej :)
Jak Wasze samopoczucie mam nadzieje, że pogoda Was rozpieszcza, w pozytywnym tego słowa znaczeniu :D Ostatnio zaraziłam się owsianymi ciasteczkami, które przyrządzam w różnych kompozycjach smakowych. Dzisiejszy post dotyczy ciasteczek z dodatkiem daktyli. Daktyle suszone są bardzo słodkie więc wydaje mi się, że każdemu powinny przypaść do gustu. :)

Składniki
  • płatki owsiane (mieszanka górskich i błyskawicznych, po 5 łyżek )
  • daktyle suszone (10 sztuk)
  • jogurt naturalny (mały kubeczek)
  • 1 białko
  • 1 łyżeczka oliwy z  oliwek
Przygotowanie
Białka ubić na sztywną pianę. Płatki owsiane połączyć z jogurtem naturalnym, oliwą oraz pokrojonymi w kostkę daktylami. Wszystkie składniki delikatnie mieszając połączyć z białkami. Formować małe placuszki na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec 20-30 min w zależności od grubości w temp. 175 stopni.




Jestem ciekawa czy preferujecie takie wydanie ciasteczek owsianych, a może znacie jakieś inne przepisy ?!
Pozdrawiam Iwona :)

35 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zwykle coś fajnego i zdrowego !
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia:
    www.magnolia-rozmaryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciasteczka :) ja akurat nigdy nie robiłam owsianych więc nie znam żadnych przepisów :) ale nie raz jadłam dlatego mogę się spodziewać jak pyszne są Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że na pewno 'zgapię' takie w najbliższym czasie, bo wyglądają bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing recipe! Just yummy:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ;D zjadłabym ;D
    a co do sukienki taka zwiewna najlepsze hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. tak dokładnie zwłaszcza w tak upalne dni :)

      Usuń
  6. Pysznie, słodko i zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie tego typu ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje smaki:) wyglądają apetycznie:) mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za odwiedziny ale nie mogę się zapisać bo postanowiłam że będę się odchudzać dlatego nie jest wskazane oglądanie tylu ślicznych pyszności ale będę zaglądać:P

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda pysznie! może spróbuję kiedyś to zrobić, wygląda na proste w przygotowaniu, choć ja i kuchnia nie za bardzo się lubimy ;p

    pozdrawiam :)
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. same pyszności...:) schrupałabym takie ciasteczko:)

    z chęcią obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają pysznie, muszę takie zrobić. Koniecznie! :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam klasyczne owsiane:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i prosty przepis! Twój blog sprawia, że robię się głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczeee to z wielką chęcią bym zjadła ;D zazdroszczę Ci że chce Ci sie robić takie rzeczy ;D mi sie nie chce ...ale zjesc bym zjadła haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zamiast płatków używałam otrębów i nigdy nie dawałam oliwy (ciekawe jaka jest różnica w smaku) - niezwykle sycące, pozwalały przetrwać cały dzień w górach:) Jednak w pewnym momencie wychodziły mi już nosem. Pomysł z daktylami hmm:) muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ciastka owsiane. Nie probowalam ich jesczze w polaczeniu z baktyliami ale zapewne sa pyszne i w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł :D Pyszności

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam! to coś dla mnie!
    świetny blog
    świetnie i oryginalne pomysły!
    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne! też jestem uzależniona od owsianych ciastek! też za każdym razem próbuję czegoś innego co by odnaleźć ten smak idealny:)
    Takie Naj, najlepsze to niestety kaloryczne...z prawdziwym masełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. MNIAM, MUSZĄ BYĆ PYSZNE I CHRUPIĄCE! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)