niedziela, 23 czerwca 2013

Owocowy duet


Cześć!
Dzisiaj mam do zaproponowania zdrowy koktajl owocowy, który został przygotowany na bazie  dojrzałego arbuza oraz truskawek. Jeżeli dosyć często odwiedzacie odwiedzacie mój profil to na pewno zauważyliście wiele wariantów dotyczących koktajli. Wystarczy połączyć ulubione owoce, a nawet warzywa połączyć z jogurtem naturalnym, a zdrowy napój jest gotowy.

Składniki
  • arbuz
  • truskawki
  • kefir 0% tłuszczu
  • miód w zależności od tego jaki chcemy otrzymać smak

Przygotowanie

Składniki umieścić w mikserze, wymieszać do uzyskania jednolitej konsystencji, przelać do pucharków. Najlepiej smakuje schłodzony. ;D


Jestem ciekawa jak Wy radzicie sobie z upałami, czy również jak ja zaopatrujecie się w podobny koktajl, a może posiadacie inne pomysły?
Iwona ;)

13 komentarzy:

  1. Kocham arbuz, ale nie w formie koktajlu :-) Sam jest najlepszy :-) Ja mam ostatnio fazę na pietruszkę, jabłko i pomarańcz ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę taki ^^ na upał dobra mrożona kawa lub po prostu woda z lodówki :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl pierwsza klasa. Ja ostatnio stawiam na mrożoną herbatę :)
    Pozdrawiam
    myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas takich upalnych dni każdy lubuje się jedynie w mrożonych napojach ;D

      Usuń
  4. uwielbiam takie owocowe koktajle!! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny duet! Ostatnio robiłam koktajl z truskawek i banana, muszę spróbować z arbuzem! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam również przygotowywałam koktajl na bazie truskawek i banana :) Gorąco polecam w połączeniu z arbuzem ;D

      Usuń
  6. Polaczenie swietne, tylko upalow do tego mi troche brak :)) Pewnie wlacze ogrzewanie, zeby tylko moc sobie taki koktajl zrobic i poczuc letnia atmosferke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię arbuza, a w takiej formie - zwłaszcza w takie upały - dostarcza takiego orzeźwienia, że szok :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie:) Ja niekiedy także robię tego rodzaju napoje jednak zwykle to połączenie bananów z truskawkami i jogurtem bądź mlekiem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)