poniedziałek, 9 marca 2015

Zupa szpinakowa


Cześć :) 
Dzisiejsza propozycja na poniedziałkowy obiad idealnie nawiązuje do nadchodzącej dużymi krokami wiosny. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem miłośniczką szpinaku i nie przeszkadza mi czy jest mrożony czy świeży. Warzywo to idealnie nadaje się do sałatek, sosów, kanapek, dań głównych, szybkich przekąsek, koktajli. Poniżej znajdziecie mój sposób na wykorzystanie tego warzywa w zupie. 

Składniki

  • 225 g mrożonego szpinaku
  • 100 g jogurtu greckiego
  • 500 g bulionu warzywnego
  • mieszanka warzywna
  • sól, pieprz
  • koper
  • płatki owsiane
Wykonanie

Szpinak rozmrozić, usunąć nadmiar wody, a następnie przełożyć do blendera i zmiksować z bulionem warzywnym. Gdy bazę do zupy będziemy mieć już gotową, całość przelewamy do garnka, dodajemy warzywa, doprawiamy do smaku, jeżeli lubicie możecie dodać świeży koperek. Gdy zupa będzie gotowa dodajemy jogurt grecki, w celu zagęszczenia.  




Pozdrawiam Iwona :)

3 komentarze:

  1. wow.. zupy szpinakowej jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio polubiłam szpinak, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie spodobała mi się Twoja zupka, wygląda przeuroczo i z pewnością wypróbuję przepis. Ja kocham zupy tak samo jak szpinak więc zupa szpinakowa to dla mnie szczęście podwójne! :) Pozdrawiam serdecznie!
    Prezydentowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)