poniedziałek, 1 lipca 2013

Ciastka m&m


Cześć!
Mimo, że wiele razy spotykałam się z przepisem na ciastka z m&m, nigdy nie miałam okazji na ich przygotowanie, aż do teraz. Przepis jest bardzo prosty, jak większość prezentowanych przeze mnie przepisów. Jeżeli żyjecie w ciągłym biegu nie mając za wiele czasu, przepis na ciastka z czekoladowymi drażetkami jest właśnie dla Was. Wykonanie nie zajmuje dużo czasu, wystarczy przygotować ciasto dodać dodatek, w tym przypadku m&m, a słodki i kolorowy przysmak jest już gotowy. Zaproście Wasze pociechy, z pewnością będą się świetnie bawić :D Jak zauważyliście jako nadzienie również wykorzystałam maliny, są to pierwsze owoce jakie zebrałam podczas tego roku, zostało mi jedynie kilka gdyż nie mogłam się oprzeć i zjadłam kilka ;)

Składniki
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • pół kostki margaryny
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • pół szklanki cukru pudru
  • 2 żółtka
  • 3  łyżeczki cukru waniliowego
  • m&m
  • maliny
  • szczypta soli

Przygotowanie

Mąkę i proszek do pieczenia połączyć w jednej misce. W oddzielnej ucieramy margarynę wraz z cukrem pudrem oraz cukrem waniliowym. Łączymy z mąką, dodajemy żółtka, ja wykorzystałam jedynie tą część jajka, dzięki temu ciastka będą bardziej kruche oraz szczyptę soli. Następnie łączymy składniki, aż do uzyskania jednolitej konsystencji. Za pomocą foremek, bądź szklanki wycinamy ciastka, które dekorujemy drażetkami, bądź malinami. Pieczemy do 15 min w temp. 170 stopni.



Pozdrawiam Iwona :)

12 komentarzy:

  1. Robiłam, polecam, pyszne!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są, aż ślinka leci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kolorowo :) - a jak pyszne musza być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale apetycznie wyglądają! Uwielbiam m&msy :) mam ochotę zrobić takie ciasteczka!

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepysznie wygladaja:D
    Kusisz Iwonko:D
    Aga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne ciasteczka :) super :)
    Pozdrawiam
    http://myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo apetycznie ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym sobie takie ciastka zjadła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)