niedziela, 24 sierpnia 2014

Sos jogurtowy


Cześć :) 
Co u Was słychać, jak Wam mija kolejna niedziela, pogoda Wam dopisuje? Dzisiaj zdecydowałam się dodać post który jest związany z przygotowaniem bardzo prostego nie wymagającego żadnego doświadczenia w gotowaniu, a jest to sos który można podawać z każdym ulubionym przysmakiem, obiadem. Ja uwielbiam go wykorzystywać podczas podoawania kotlecików sojowych, placuszków, a także makaronów. Według mnie jest to bardzo zdrowy, a także smaczny dodatek, który urozmaici każdy posiłek. Bo z tego co mi wiadomo, statystyczny Polak nie wyobraża sobie obiadu, bez sosu. Ja mam idelany zastępnik, który można go wykorzystywać do woli nie martwiąc się o np. własną sylwetkę. Ja swój sosik zestawiłam z koteltami sojowymi. Poniżej zamieściłam przepis oraz sposób przygotowania.

Składniki
  • jogurt naturalny
  • papryka
  • cebula
  • szczypiorek
  • czosnek
  • sól, pieprz
Wykonanie

Jogurt przełożyc do miseczki, dodać pokrojoną cebulę, paprykę, szczypiorek. Wycisnąć przez praskę czosnek. Całość wymieszać i doprawić solą oraz pieprzem.




Pozdrawiam Iwona :)

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)