czwartek, 4 lipca 2013

Melon i truskawka


Witam!
Dzisiaj mam do zaproponowania szybki i słodki deser, który na pewno każdemu przypadnie do gustu, a Wasze kubki smakowe będą w pełni zadowolone :D Jeżeli dopadła Was chandra bądź po prostu dzień nie należy do tych udanych polecam ten oto deser. Z tego co pamiętam proponowałam Wam podobny przepis, jednak dużą rolę dzisiaj pełni melon, którego uwielbiam.

Składniki
  • bita śmietana
  • truskawki
  • banan
  • melon
  • galaretka
  • 200 g jogurtu naturalnego


Przygotowanie

Owoce zmiksować w celu uzyskania musu owocowego.

 
Następnie ubić śmietanę, bądź wykorzystać produkt z torebki- wybór pozostawiam Wam. Galaretkę przygotować wg instrukcji na opakowaniu, dodając jogurt naturalny.Wszystkie składniki połączyć w jedną całość, po wykonaniu tej czynności przełożyć masę do pucharków. Udekorowałam truskawkami, które uprzednio zmiażdżyłam. Pozostawić w lodówce do całkowitego stężenia masy owocowej.


Pozdrawiam Iwona :)

8 komentarzy:

  1. Z melonem to nie dla mnie, ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny deser na upalne dni! Ciasteczka z poprzedniego wpisu wyglądają świetnie. Będą moją inspiracją na urodziny siostrzeńca.
    Pięknej pogody życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na przepyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszny deserek:)porcyjkę porywam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)