środa, 10 kwietnia 2013

Banan i truskawka- idealna para !


Hej,
Dzisiaj zaprezentuje kolejny pomysł na lekki i zdrowy koktajl. Będąc na zakupach zobaczyłam na półkach sklepowych truskawki i banany, bez chwili zastanowienia kupiłam spakowałam do koszyka. Oba owoce są bardzo słodkie i w takim połączeniu smakują wręcz niesamowicie. Ostrzegam porządna dawka cukrów. :D

Składniki
  • banan 
  • truskawki
  • mały jogurt naturalny (ja wykorzystałam jogurt typu light)
  • czekolada do dekoracji


Przygotowanie

Wszystkie składniki wymieszać w mikserze. Aby szklanka efektownie wyglądała wykorzystując przy tym czekoladę, należy najpierw rozpuścić np. w gorącej kąpieli, a następnie oblać nią szklankę ( od wewnętrznej strony ;) ), a potem napełnić szklankę koktajlem.



Iwona :)

5 komentarzy:

  1. Mmm Ale pyszności serwujesz:) Niedługo także skusze się na taki koktajl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. robię bardzo podobnie, pomijam jedynie czekoladę,ale kiedyś dodam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie truskawki i banana, to jest ten smak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)