piątek, 29 marca 2013

Babeczki do koszyczka wielkanocnego! ;-)


Witam,
Z racji tego, że piekłam dziś babeczki i niestety jedna porcja troszeczkę za bardzo mi się podpiekła, postanowiłam je polukrować i wykorzystać do koszyczka wielkanocnego ;-)
Jednak chciałabym podać Wam przepis na mega proste babeczki, wydaje mi się, że póki co wszystkie przepisy jakie podaje są bardzo proste. Twierdzę, że moja kuchnia jest jeszcze mocno studencka - szybka i nieskomplikowana! ;-)



Przepis zaczerpnęłam z gazetki "Gotuj krok po kroku"

Potrzebujemy:

  • 80 g masła,
  • 120 g cukru kryształu (ja redukuje do 90 g),
  • 3 łyżki miodu,
  • 8 łyżek mleka,
  • 300 g mąki, 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
  • szczypta soli.

Wykonanie:
1. Masło ucieramy z cukrem, ubijając dodajemy stopniowo miód oraz mleko. Łączymy z mąką i dodajemy łyżeczkę proszku do pieczenia i szczyptę soli.

2.  Masą wypełniamy foremki i pieczemy 20 minut w 180°C.

Gotowe babeczki posypałam cukrem pudrem...

A te do koszyczka... ;-)


Pozdrawiam!
Aga

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)