wtorek, 16 kwietnia 2013

Placuszki owsiane


Hej ;)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić szybki przepis na placuszki owsiane. Placuszki szczególnie polecam np. na drugie śniadanie, z dodatkami bądź w wersji zaprezentowanej przez mnie. Placuszki są bardzo lekkie i zdrowe, gdyż zawierają dużo płatków owsianych, które są skarbnicą minerałów i witamin niezbędnych dla zdrowia.

Składniki

  • banan
  • płatki owsiane (błyskawiczne i górskie)
  • jajko
  • ser mascarpone (użyłam 1/4 serka)
Przygotowanie

Do miski dodajemy rozdrobnionego banana, jajko, ser oraz płatki owsiane. Dodajemy tyle płatków owsianych aż masa będzie gęsta. Następnie przygotowujemy blachę wyłożoną papierem do pieczenia, wysmarowaną delikatnie olejem. Pieczemy od 20-25 min. w zależności od grubości placków. 



Pozdrawiam, Iwona :)

4 komentarze:

  1. Korę obłędnie lubię - nigdy nie robiłam, ale to firmowe ciasto mojej Siostry.
    Kapitalny pomysł z tą puszką piwa, ja ubolewałam ,że na butelce kurczak nie mieści mi się w piekarniku - a tak może wejdzie? Placki robię na śniadanie jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od wielkości piekarnika. Są takie malutkie butelki piwa tzw "bąki" ;-)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)