wtorek, 23 kwietnia 2013

Zupa marchewkowo - ziemniaczana!



Potrawy, które ostatnio przygotowuje są bardzo proste. Ostatnio u mnie zdecydowanie królują zupy, pewnie dlatego, że ich przygotowanie nie wymaga dużo czasu. Praktycznie wszystko robi się samo ;-) Dziś przyszedł czas na zupę marchewkowo - ziemniaczaną na wywarze z cebuli oraz udka jak się później okazało dość tłustego.

Składniki:
  • 3 cebule,
  • 1 udko,
  • 2 marchewki,
  • 3 duże ziemniaki,
  • przyprawy do smaku
  • mała śmietana lub jogurt naturalny.
Do baniaczka w pierwszej kolejności włożyłam udko, po paru minutach 3 cebule przekrojone na pół. Wszystko gotujemy do momentu, aż cebula i mięso będzie miękkie. Wyjmujemy cebulę, wrzucamy marchewkę, a po 5 minutach ziemniaki. Zabielamy zupę oraz doprawiamy do smaku ulubionymi przyprawami. Do dekoracji możemy dostać natkę pietruszki.

Jeśli zdarzy Wam się sytuacja taka jak mi dzisiaj, odnośnie zbyt tłustego udka wystarczy zebrać np. papierem kuchennym tłuszcz, który znajduję się na wierzchu.


Zupa jest smaczna, zdrowa oraz nietrudna w przygotowaniu ;-) Zachęcam wszystkich do gotowania zup!


A Wy Drogie Panie często gotujecie zupy? ;-)
Pozdrawiam 
Aga

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zupki :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja powiem szczerze nie znoszę zup prócz pomidorowej, rosołu, grzybowej i barszczu ukraińskiego. Moja druga połówka też , także w ogóle zup nie gotuje.
    Choć zamierzam się skusić ostatnio na krem z pomidorów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że wogóle jakieś lubice ;) Znam osoby które wg nie jadają zup niestety... ;) Ja mam ochode na chłodnik z pomidorów :P

      Usuń
  3. Lubię zupy, jednak wolę drugie danie, bo po zupie nadal szukam czegoś do zjedzenia :P Ale Twoja zupka wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszna zupa :) Uwielbiam wszystko co zawiera ziemniaki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)