środa, 24 kwietnia 2013

Śniadanie mistrzów


Witam wszystkich w tak pogodny dzień! ;-)

Ostatnio stwierdziłam, że muszę troszkę urozmaicić swoje posiłki, a w szczególności śniadania, które są tak ważne - w sumie uświadomił mi to mój Profesor z podstaw medycyny katastrof - za co mu szczerze dziękuję.

I również mam w planie przekonać Was, że zdrowe odżywianie wcale nie musi być nudne. Chciałabym także moimi propozycjami zachęcić Was do przygotowania zdrowych posiłków. Większość posiłków, które wykonuje są szybkie i proste, spowodowane jest to tym, że sama nie mam zbyt dużo czasu na "stanie przy garach" ;-)

Dziś na śniadanie przygotowałam płatki owsiane z dodatkiem banana i truskawek, które kupiłam w Biedronce za 2.99/250 g. Na pewno smakiem nie dorównują tym z ogródka mamy ale czymś się trzeba pocieszać ;-) A tak poważnie to smakowały dość dobrze.

I takim sposobem zjadłam 2 z 5 porcji warzyw lub owoców. Zwracacie na to w ogóle uwagę?


A tu w bardziej optymistycznym świetle ....
Z balkonu mam widok na jednostkę wojskową więc zawsze są jakieś atrakcje... strzelanie, ćwiczenia etc... Jak uda mi się coś ciekawe uchwycić to Wam pokażę ;-)




Mniamm!
Skusiłybyście się na takie śniadanie ?

Ściskam mocno Aga :-)

9 komentarzy:

  1. Świetny blog <3
    Smacznie to wygląda :)
    Śliczne kolory lakierów.
    Dziękuję za komentarz
    Również Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery swietne! Szczegolnie ten niebieski:)
    zachecam do zaobserwowania mojego bloga:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=24600865 bardzo prosze link :*

    Co do śniadań to ja akurat nie jem rano chociaż wiem że źle robie, ale jakos jesc mi sie nawet z rana nie chce ;p a Twój posiłek wygląda całkiem fajneie ;D aczkolwiek nie wiem czy takie danie nie byłoby dla mnie za suche hehe
    ogólnie od dłuższego czasu mówie sobie że zaczynam sie dobrze i zdrowo odzywaiać ale szybko mój zapał się gasi niesttey ..;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie :D

    fajne lakiery :) obserwuję ! czekam na Twoją obserwację, bo coś u mnie nie gra i nie pokazuje mi ciebie jako obserwatorki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm pysznie wygląda. Uwielbiam owocowe dania i śniadania :)
    Bardzo ładne kolorki lakierów. Żółty najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie pierwsza klasa:) Ja niestety nie zwracam uwagi na ilość spożywanych owoców lub warzyw. Staram się jednak zawsze zastosować coś zdrowego do obiadu;> Lakiery podobają mi się, najbardziej czerwony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam owoce i warzywa w kazdej postaci :) i jestem jak najbardziej za takimi sniadaniami :) kolorki lakierow super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te truskawki wyglądają obłędnie :) pyszne śniadanko !

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm pysznie, zdrowo, truskawkowo :)
    Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)