piątek, 12 kwietnia 2013

Szybki biszkopt z wiśniami - 8 minut! ;-)


Cześć Kochane ;-)
Dziś przedstawiam Wam super mega szybki przepis na pysznego biszkopta ;-) Przepis zaczerpnęłam od Myszki (http://myszkagotuje.blogspot.com/2012/09/najszybsze-i-najprostsze-ciasto-na.html)

Zmiksowanie wszystkich składników faktycznie nie zajmuje więcej niż 8 minut i uwierzcie, że biszkopt szybko zniknął dziś z talerza ;-)

Potrzebne składniki:
  • 4 jajka,
  • szklanka cukru,
  • parę łyżek cukru trzcinowego (ja nie użyłam bo nie miałam),
  • 2 szklanki mąki,
  • parę plasterków masła,
  • cynamon
  • oraz ulubione owoce.
Sposób wykonania:
1. Miksujemy jajka oraz cukier na puszysta masę, stopniowe dodajemy mąkę (ciągle miksując).
2. Masę przelewamy do foremki wyłożonej papierem do pieczenia, wkładamy owoce, i posypujemy cynamonem.
3. Następnie masło kroimy na plasterki i układamy je na owocach. Całą powierzchnie posypujemy cukrem (ja posypałam cukrem wanilinowym)
4. Pieczemy około 40 minut w 175°C.

I gotowe! ;-) Biszkopt jest przepyszny, a przy okazji w kuchni pięknie pachnie cynamonem. Ja użyłam domowe wiśnie w syropie z alkoholem ponieważ nie za bardzo przepadam za śliwkami.

Dziękuję Myszko! ;-)

Pozdrawiam
Aga ;-)

8 komentarzy:

  1. cieszę się że smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie, muszę spróbować zrobić :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny biszkopt wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, skorzystałam z tego przepisu i przyznaje szybki i łatwy, tak jak lubię!
    Nawet na pamięć można się proporcji nauczyć, hehe.
    Rada dla osób pierwszy raz piekących: można dać duuużo owoców!
    Powbijać głęboko do środka, na wierzch, dużo i gęsto.
    Ja piekłam w małej keksówce i urosło wysokie, miejscami było suche - jak nie ma owoców.
    Pozdrawiam!! Kinga

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)