niedziela, 24 marca 2013

Oczyszczanie czas zacząć ! :-) Napój z kiwi i cytryny


 Witam :-)

Z okazji zbliżającej się wiosny oraz wachlarza owoców i warzyw jakie pojawiły się ostatnio na sklepowych półkach, postanowiłam od dziś przez tydzień pić jeden koktajl dziennie. Oczywiście świeży i przygotowany według własnej inwencji twórczej.

Dziś nie bardzo chciało mi się wychodzić z domu, więc spojrzałam do koszyczka z owocami co tam mamy... Znalazłam kiwi i jabłka, a w lodówce cytrynę. I oto pojawił się w mojej głowie pomysł na przygotowanie koktajlu oczyszczającego :-)

Kiwi i cytryna to dobre połączenie, choć kwaskowaty smak nie wszystkim może przypadnie do gustu.

Jednak dla naszego organizmu będzie to prawdziwa bomba witaminowa. A wszystko za sprawą kiwi, który zawiera ogromne ilości witamin E, C, B oraz pierwiastki takie jak K, Zn i niewielkie ilości Na. Kiwi posiada wiele właściwości, które pozytywnie wpływają na nasz organizm, mnie jednak interesuje to że wspaniale go oczyszcza. 

Cytrynę dodałam z racji tego, że także zawiera witaminę C (jednak w tym przypadku więcej tej witaminy posiada kiwi), wspomaga oczyszczanie organizmu z toksyn, pobudza metabolizm, a jednocześnie hamuje łaknienie. 

Z racji tego, że postanowiłam codziennie pić inny koktajl, dziś mogłam pozwolić sobie na tak dużą dawkę witaminy C ;-) 

A potrzebujemy 3 sztuki kiwi i pół cytryny.


Kiwi kroimy na mniejsze porcje....


I razem z wyciśniętym sokiem wrzucamy do blendera...


Miksujemy i gotowe! :-)
Jeżeli będzie dla Was za kwaśne, możecie dodać łyżeczkę miodu lub rozcieńczyć w H2O. 





Zachęcam wszystkich do picia świeżych koktajli ! :-)
Smacznego!
Aga:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)