piątek, 1 listopada 2013

Czas na jogurt

 

Witajcie :)
Dzisiaj chcę się z Wami podzielić przepisem na jogurt z dodatkiem owoców. Do napisania postu z jogurtem w roli głównej skłonił mnie fakt taki, że nie ma u mnie dnia bez jogurtu. Jest jeden z moich ulubionych przekąsek w ciągu dnia. Uwielbiam przeróżne kombinacje jogurtowe. Mimo to dzisiaj skusiłam się na połączenie jogurtu naturalnego z bardzo smacznymi i słodkimi owocami jakie są borówki i maliny. Mimo wszystko z jogurtami jest tak, że każdy owoc będzie idealnie współgrał z aksamitnym smakiem jogurtowym. Nasuwa się wówczas możliwość przygotowania go na różny sposób i za to uwielbiam jogurty.  

Składniki
  • jogurt naturalny
  • borówka
  • malina


Przygotowanie

Przygotowanie polega jedynie na tym, że należy dodać do miksera owoce oraz jogurt. Miksować tak długo gdy uzyskamy jednolita konsystencję.  

Pozdrawiam Iwona :)

3 komentarze:

  1. domowe jogurty to samo zdrowie, bez zbędnych cukrów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Jogurty domowe to samo zdrowie, a dodatkowo dbają o nasza sylwetkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam zdjęcia i teraz mam ochotę na taki jogurt!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)