środa, 15 maja 2013

Słodka rozkosz


Hej :)
Jak Wam mijają mam nadzieję, że słoneczne dni ? !
Ostatnio natrafiłam na bardzo fajny, a zarazem szybki deser, z którym chętnie się z Wami podzielę. 
Poniżej zamieszczam składniki i sposób przygotowania.

Składniki
  • bita śmietana (można wykorzystać z proszku, bądź ubić śmietanę kremówkę)
  • truskawki (1 opakowanie)
  • sok z cytryny 
  • galaretka truskawkowa

Przygotowanie 

Truskawki zmiksować na gładką masę, dodając sok z cytryny. Ubić śmietanę, bądź wykorzystać produkt z torebki. Galaretkę należy rozpuścić w 1/2 szklance wody. Do ubitej śmietany dodać mus truskawkowy oraz tężejącą galaretkę. Po wymieszaniu wszystkich składników przełożyć do pucharków. Pozostawić na 1 godzinę w lodówce. Udekorować truskawkami, według uznania. :)



Ciekawa jestem czy skusicie się na taki deser ?! :)
Buziaki, Iwona :)

46 komentarzy:

  1. Szukałam takiego bloga z przepisami, więc od razu zaobserwowałam. Na deser z przyjemnością się skusze, zwłaszcza, że kocham truskawki.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada pysznie. Musze wyprobowac ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku , juz mi slinka poleciala. Wszystko co uwielbiam.czekam tylko na świeże nasze truskawki. pozdrawiam i miło mi , że zagladasz na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada apaetycznie. Patrzac na skladniki, przypomnialy mi sie proste desery, ktore serwowala mi zawsze moja babcia, czyli galaratka na to bita smiatana i swiete truskawki

    OdpowiedzUsuń
  5. Deserek na zimno :D jeszcze chwile będą truskawki i będzie można robic :) zapiszę go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm pyszności ;d uwielbiam kulinarne blogi gdyż sama nie mam pomysłów na zdrowe potrawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to jest ze za kazdym razem jak tutaj wchodze to dodajesz posty o daniach lub deserach ktore uwielbiam?! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja zabieram ten jeden pucharek i znikam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo smaczny blog. :)

    a u mnie nowa metamorfoza! zapraszam: http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być pyszne. Wygląda smakowicie no i te truskawki- pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm pysznie! Uwielbiam truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na nasze blogi:
    - Problemy z komputerem ? Informatyczne? Lub problem z programem? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Fotografia sprzęt, pasja. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda niesamowicie smacznie:) i uwielbiam truskawki:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi miło , że spodobał Ci się mój blog i postanowiłaś go obserwować ja również dodałam się do Twoich obserwatorów ;)

    Zapraszam ponownie do siebie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Skusiłabym bez mrugnięcia okiem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czy obserwuje? wchodząc na bloga i widząc takie jedzonko... OCZYWIŚCIE *.*
    mniam mniam

    zapraszam do siebie na rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze w tym roku truskawek nie widziałam... mniam!

    OdpowiedzUsuń
  18. widząc takie pychoty z chęcią będę zaglądać :) i testować oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam truskawki:) pychotka

    OdpowiedzUsuń
  20. jak widzę truskawki - zawsze jestem na TAK! :))) mam do nich słabość.. smakowicie to wygląda :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę spróbować. Truskawki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubie takie desery tylko z innymi owocami,gdyż na truskawki jestem uczulona :( Ale ten deser wygląda baardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyjmij moją nominację.

    http://prostyprzepisnazycie.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh, co za słodka rozkosz:) Uwielbiam!
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. MMM, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj zjadłabym... jak tylko pojawią się tanie truskawki to będę codziennie je jadła z makaronem i śmietaną :D i koktajle będę robić... i z cukrem jeść... i przytyję 10 kilo z tego wszystkiego xD

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za miłe komentarze :) pozdrawiam! i obserwuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj pamiętam ,że kiedyś coś takiego robiłam :) było przepyszne ,dobrze ,że mi przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie desery *0*


    http://nietoperka.blogspot.com/ Zapraszam w wolnej chwili
    + dziś od godziny ok. 13 zmiana na jula-blog.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. oj, wygląda przepysznie:)
    i co ważne, jest prosty w przygotowaniu:)
    może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Napatrzyłam się i mam ogromną ochotę na ten deserek :). Chętnie go spróbuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pycha! Moja mama coś takiego robi, bardzo łatwe w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mniam! Wygląda przepysznie i pewnie tak też smakuje :)
    Spróbuje zrobić :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  35. prosto i pysznie, a tak lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ostatnio robiłam coś podobnego :) U mnie nazywa się legumina- świetnie tez robić jako dietetyczny deser z Śnieżką w proszku. Tak samo pyszne jak ze śmietanką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)