wtorek, 28 maja 2013

Ryba !

 

Witam :)
W dzisiejszej notce chcę Wam przedstawić oraz zaproponować pomysł na łatwy i bardzo szybki do wykonania obiad. Składa się on z moich ulubionych produktów. Uwielbiam rybę, ryż, kaszę oraz lekką sałatkę i dlatego na bazie tych produktów przyrządziłam taki oto obiad. Szybki, klasyczny a przede wszystkim zdrowy. Ryby są źródłem składników mineralnych tj. fosfor, siarka, sód, magnez, potas oraz mikroelementów: cynk, mangan, jod. Zawierają dużo witamin A, D, E. Także zachęcam do eksperymentowania z rybkami na różne sposoby.

Składniki:
  • pstrąg,
  • ryż długoziarnisty,
  • kasza gryczana,
  • cebula, 
  • jogurt naturalny,
  • rukola
  • czosnek,
  • sól i pieprz
Przygotowanie:

1. Pstrąga gotujemy na parze, doprawiając kolorowym pieprzem oraz solą, można również wykorzystać przyprawę do ryb. Po 7 minutach ryba jest już gotowa.


2. Ryż i kaszę gotujemy aż będą miękkie. Na patelni smażymy drobno pokrojoną w kosteczkę cebulę. Gdy cebula uzyska złoty kolor dodajemy do ugotowanego ryżu i kaszy gryczanej.
3. Do jogurtu naturalnego dodajemy sałatę, możemy wykorzystać różny rodzaj, ja przygotowałam z rukoli, doprawiłam wyciśniętym czosnkiem oraz solą i pieprzem.

 A tak prezentuje się mój dzisiejszy obiad :)


Pozdrawiam Iwona :)

37 komentarzy:

  1. świetnie się prezentuje, ale ja tradycyjnie lubię smażoną rybkę i obowiązkowo surówka z koszonej kapusty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie! Bardzo ciekawie zagrałaś tą kaszą z ryżem- niby proste ale tak poprzekładane w foremce od razu bardziej apetycznie się wydaje :D. Na rybę z parowaru ostatnio już mnie kilka osób namawia, więc trzeba w końcu spróbować a nie tylko pieczona i pieczona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zachęcam do takiej wersji ryby, jest smaczna i bardzo soczysta, nic tylko jeść :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda ta kasza z ryżem. Super pomysł. Rybka na pewno smaczna.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super to wygląda :) Chetnie sprobuje tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Podoba mi się ta wieża z ryżu i kaszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie! *_____*

    Zwłaszcza jak siedzę sobie taka głodna przed lapkiem i planuję co zrobić sobie do jedzenia :-D

    Przypomniałam sobie, że mam jeszcze rybę więc to ją dzisiaj skonsumuję! :-D
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie lubię ryby, tak ta mnie przekonuje i z chęcią bym ją zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś również nie przepadałam za rybami, ale raz spróbowałam i przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  8. Jak ładnie podane :)
    Bardzo lubię pstrąga ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Iwonko
    Ryby bardzo lubię. Świetnie prezentuje się ta babka z ryżu i kaszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. aż ślinkę przełknęłam...jak Boga kocham:)
    pstrąg to jedna z moich ulubionych ryb...szczególnie z grilla:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności! Uwielbiam rybę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłam ostatnio coś bardzo podobnego,do przysmaków nie należało,ale od czasu do czasu zjem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o joj pyszności!! <3 uwielbiam ryby!! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. No i smacznie wygląda ten twój obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale narobiłam sobie ochoty na rybkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Smacznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. narobiłaś mi ochoty♥
    zjadłabym ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ryby są wspaniałe, a przepis im prostszy tym lepszy moim zdaniem.
    A Twoja piramidka ryżowo -gryczana cudo.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, lubie przepisy które nie wymagają większych zdolności kulinarnych :)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  19. A ja nie moge sie przekonać do ryby :P nigdy się nią nie najem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. To ulubiony obiad mojego męża. Muszę tylko tak pięknie ułożyć ryż z kaszą.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne podanie kaszy z ryżem :) zapraszam do mnie: :) http://bonappetitmalgorzaty.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pęknie i smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)