czwartek, 23 maja 2013

Chicken nuggets


Witajcie :)
Dzisiejszy post, a ściśle rzecz ujmując- kolejny przepis jak najbardziej można dodać do tych gdzie zdolności kulinarne nie są potrzebne. Zapewniam Was przepis jest bardzo prosty w wykonaniu
i serdecznie polecam tym, którzy uwielbiają dania gdzie główną rolę odgrywa mięso. Jestem przekonana, Przepis na nuggetsy znajdziecie poniżej. :)

Składniki
  • pierś z kurczaka,
  • płatki kukurydziane,
  • olej rzepakowy,
  • mleko (2 łyżki),
  • mąka pszenna,
  • jajko,
  • czosnek (3 duże ząbki),
  • majonez (3 łyżki),
  • jogurt naturalny (3 łyżki),
  • keczup,
  • sos chrzanowy (1 łyżeczka),
  • ziemniaki,
  • masło (2 łyżeczki),
  • szczypiorek,
  • natka z pietruszki,
  • przyprawa np. Gyros, do kurczaka,
  • papryka słodka,
  • papryka ostra,
  • sól, pieprz.

1. Ziemniaki gotujemy w osolonej wodzie przez ok. 20 min. Następnie zawijamy w folię spożywczą, dodają masło, szczypiorek oraz natkę pietruszki, ewentualnie można wykorzystać koperek. Przygotowanie w ten sposób ziemniaki pieczemy w piekarniku przez ok. 15 min do momentu, aż się zarumienią. 


2. Następnie przygotowujemy dipy. Ja jednak dzisiaj "pójdę trochę na skróty". Jednym z sosów będzie po prostu keczup, który jest przez większość uwielbiany. :D Natomiast drugi będzie to standardowy sos czosnkowy. Do miseczki dodajemy majonez, jogurt, sos chrzanowy, dla wyostrzenia smaku, czosnek, szczypiorek, sól i pieprz. Wszystkie składniki należy starannie wymieszać. Doprawiamy według uznania.


 3. Pierś z kurczaka należy dokładnie umyć, a następnie pokroić w małe kotleciki. Doprawiamy przyprawami, zmieloną papryką, solą i pieprzem. W osobnych naczyniach wsypujemy mąkę pszenną, rozbełtane jajko z dodatkiem mleka oraz rozdrobnione płatki kukurydziane. Kolejność panierki jest następująca: na samym początku obtaczamy w mące, następnie w jajku, zaś na samym końcu w płatkach kukurydzianych. Smażymy na rozgrzanym oleju do momentu, aż będą złote. Możemy również zapiec w piekarniku w 170 stp. również aż pojawi się złoty kolor. Wybór należy do Was. :)





Mam nadzieję, że przepis się Wam spodobał. ;)
Pozdrawiam i całuję Iwona :)

52 komentarze:

  1. lubię tak przyrządzoną pierś :) małe kęski fajnie się chrupie

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pyszności :) muszę raz wypróbować przepis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej aż ślinka cieknie :)
    Bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszne :) akurat jestem w McDonalds :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Whaa! Jaki świetny przepis! Postaram się go w najbliższym czasie wykonać :-)
    Dodaję do obserwowanych! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. już wiem co jutro zrobię na obiad!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę wyglądają przepysznie! Akurat kupiłam piersi z kurczaka:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie pyszności! :) głodna jestem, a tutaj same dobre rzeczy mi pobudzają apetyt dodatkowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. wariacje na temat kurczaka jak najbardziej wskazane :) Nie wyobrażam sobie być wege...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jestem, ale uwielbiam gotować dla innych więc jakoś radzę sobie z tym :D

      Usuń
  11. Ale pyszności u Ciebie;*:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O mniam! Muszę kiedyś spróbować zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo, nugetsy - moje życie :D dzięki kochana za przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze robie z platkow! najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłam pierwszy raz w takiej postaci i bardzo smakowały :)

      Usuń
    2. potwierdzam....rozpływam się do tej pory z zachwytu:)

      Usuń
  15. Bardzo,bardzo,bardzo,Bardzo,bardzo,bardzo,Bardzo,bardzo,bardzo przydatna recenzja :D Szukałam tego przepisu na necie,ale nigdy nie było :D Sama kiedyś robiłam twistera z KFC.A Twój przepis na 100% zrealizuje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twu jaka recenzja co ja pisze miało być PRZEPIS,co to człowiek nie napisze jak zobaczy takie przyszności :P

      Usuń
    2. dziękuje za miły komentarz :)

      Usuń
  16. Na pewno sie przyda :) Dziekuje za komentarz !!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie kurczaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią sobie taki nugetsy przyrządzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale tu u Ciebie pyszności :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają pysznie! I jeszcze z tymi ziemniaczkami - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  21. potwierdzam pyszności....naprawdę cudo:) chrupiące i soczyste:D noi te sosy...mmhmmm mniam:)
    całuje rączki mistrzyni takich przepisów:*

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam nuggetsy :) a te robione w domu, nie z McDonalna to szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio także robiłam, poszłam jednak na łatwiznę: kupując gotową panierkę i wrzucając na 20 minut do piekarnika;) Nie ma jednak jak dzieła własnej roboty:)

      Usuń
  24. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av uren hud

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, jak tu pysznie! ^3^


    http://amelkakrasnicka67.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. domowe nuggetsy rządzą:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm ale pyszności! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis! Już dodaję do zakładek, żeby nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dołączam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też jestem wege, ale dla mojego Ukochanego zawsze z przyjemnością kuchcę coś nowego :). A że bardzo lubi kurczaka i nuggetsy to go zaskoczę w weekend! Dzięki za przepis.

    Pozdrawiam,
    http://www.la-garderobe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pyyyszne. Niestety nie bardzo dla osób na diecie :(
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tez ostatnio ciągle obtaczam kurczaczka w tych płatkach i bardzo dobrze to smakuje i fajnie chrupie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem moim bliskim również smakuje taka wersja kurczaka :)

      Usuń
  32. Wow, koleżanka mi takie polecała, rzeczywiście wygladają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)