piątek, 22 marca 2013

Pasta z tuńczyka / pasta with tuna


Gdy rano wstaję i chcę zjeść coś zdrowego i wartościowego… :)



Czekając na wiosnę szukam nowych smaków, wiosenne warzywa w sklepach kuszą mnie bardziej niż kiedykolwiek. Dziś wyszłam z domu bez śniadania… Wiem, wiem to wbrew wszelkim zasadom zdrowego odżywiania!:) Jednak wybrałam się w poszukiwaniu czegoś dobrego na śniadanie… 
Udało mi się kupić świeżą natkę pietruszki, która niesamowicie pachniała prawdziwą wiosną!

I stąd pomysł na szybką pastę z tuńczyka …. 

A przygotowałam ją z:
Świeżej natki pietruszki,
Puszki tuńczyka (polecam tuńczyka w kawałku i w sosie własnym),
2 jajek,
2 ząbku czosnku,
Łyżki jogurtu naturalnego, soli i pieprzu.

Sposób przygotowania
Jajka gotujemy na twardo, odsączamy tuńczyka.   
Do miseczki wrzucamy tuńczyka oraz jajka pokrojone w kostkę, rozgniatamy widelcem. Dodajemy wyciśnięty czosnek, łyżkę jogurtu naturalnego i posiekaną natkę pietruszki. Mieszamy i doprawiamy do smaku solą i pieprzem.

Pasta z tuńczyka jest bardzo łatwa w przygotowaniu, dlatego polecam ją na śniadanie, przygotowanie jej nie jest czasochłonne! A dla studenta to bardzo ważne :) Ponadto pasta jest bardzo bogata w białko, prosta, szybka i smaczna! :)
Do mojego śniadania wykorzystałam chlebek razowy własnego wyrobu. Na pewno przepis niedługo się pojawi. 






A Wy zjadłyście dziś pożywne śniadanie ? :)

Pozdrawiam
Aga :)

1 komentarz:

  1. o mamo! wygląda przepysznie!
    Moje śniadanie było tak nędzne, ze nie będe nawet o nim wspominała..

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)