piątek, 19 kwietnia 2013

Domowy twarożek! ;-)



Witam Drogie Panie ;-)
Wiem, że dzisiaj miałam podać przepis na domową fantazję, jednak w mojej małej mieścinie nigdzie nie mogłam dostać konfitur z łowicza, więc musimy odłożyć to na później. Obiecuję, że niebawem podzielę się przepisem.

Dziś chciałabym przedstawić mój ulubiony twarożek, który często robię sobie na śniadanie ;-) Domowy twarożek to przepis na pyszne, zdrowe i szybkie śniadanie. Dobra opcja dla dbających o linię ;-) Najlepiej smakuje ze świeżą ziarnistą bułeczką.

Zachęcam wszystkich do wykonywania takich twarożków, tym bardziej, że warzywa są już w sklepach coraz lepsze jakościowo oraz tańsze. Dziś jadłam pyszną rzodkiewkę w porównaniu z tą, którą kupiłam tydzień temu. Pamiętajcie, że prawdziwa szczypie troszeczkę w język. Przypominam, że rzodkiewka zawiera bardzo mało kalorii jednak dużo substancji odżywczych, witamin i minerałów.

Przeję jednak do przepisu ;-) Składniki:
  • kostka sera (ja użyłam chudego),
  • 1 - 2 łyżki śmietany (ja użyłam kefiru),
  • rzodkiewki pokrojone w kostkę,
  • mała cebula również pokrojona w kostkę,
  • sól  i pieprz do smaku.
Wszystkie produkty łączymy. Twarożkiem smarujemy świeże pieczywo, na kanapke możemy dodać inne warzywa jakie lubimy, ja dodałam jeszcze ogórka i rzodkiewkę (była pyszna!)


 
A Wy lubicie takie twarożki? ;-)
Pozdrawiam
Aga :*

7 komentarzy:

  1. Twarożki świetna sprawa- u mnie często nawet,gdy nie ma jeszcze rzodkiewek zdrowych np. z makrela, łososiem itd.
    A taką mam chęć na placki ziemniaczane ! Stare ziemniaki już mi wyszły:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super :):) bardzo fajny blog :) obserwujemy?? www.bykryska21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twarożek ^^
    mniam :)
    pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Często wcinam twarozek lecz tylko chudy :) przyznaje na dietę jest bardzo dobry bo zawiera dużo białka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię takie twarożki. Smak serka z rzodkiewką kojarzy mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)