czwartek, 21 marca 2013

Sprawca całego zamieszania




Witam,

Jak już wspominałam wszytko zaczęło się od koktajlu truskawkowego, który podsunął nam pomysł założenia bloga. Dlatego dzisiaj przedstawiam Wam jak szybko i w łatwy sposób przygotować lekki, a przede wszystkim zdrowy koktajl, który nie sprawi żadnej trudności w wykonaniu.

Poza tym dzisiaj jest 1 dzień wiosny i wydaje mi się, że fajnym pomysłem będzie rozpoczęcie tego dnia właśnie w taki sposób- ze szklanką smacznego napoju, który doda dużo energii. :)

Składniki:
1 opakowanie truskawek
jogurt naturalny 400g (ja lubię gdy jogurt zawiera jak najmniej tłuszczu )
sok z 1/4 cytryny (dla wyostrzenia smaku)

Przygotowanie:
Wszystkie składniki umieszczamy w mikserze i po kilku minutach pyszny koktajl jest  gotowy do spożycia. 

A prezentuje się w taki oto sposób




Pewnie większość z Was zna ten przepis, ale według mnie warto jest czasem odświeżyć takie właśnie przepisy. Mam nadzieje, że będzie Wam smakował. :)

Smacznego życzy Iwona !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny. Zapraszamy do komentowania i obserwowania naszego bloga ;)